21.6.07

seriozní trénink

Ahoj milí čtenáři. Pod vlivem zážitků z 1/2 IM jsem dospěl k závěru, že moje dosavadní flákání, které jsem nazýval tréninkem musí skončit. Volný čas který většinou tak nějak využiji, jsem se rozhodnul přetvořit v seriozní trénink. V současné době, kdy mi již skončilo zkouškové období, se mohu zcela v poklidu věnovat všem svým aktivitám a protože toho času je poměrně dost, tak nevím proč bych neměl zvládat aspoň dvě činnosti denně. Zejména mě inspiroval blog Děvče a Zachary, kde jsem zjistil, že by to neměl být až takový problém. No možná to nebude až taková bomba, a možná to na mě bude moc, ale za zkoušku nic nedám. Ale důležité je aby mě to bavilo, nechci být úplně tak náruživý, abych se musel vyloženě nutit něco splnit, ale nakonec vůle se musí také trénovat. Velice mě láká zkusit 15.7. na Karlštejně 1/2 IM, avšak již nikoli jako štafetu, ale zmáknout to celé sám. No a 1.9.2007 bych chtěl rozhodně pokořit Pilmana a tady už to trochu rozjet, tedy "vyladit formu". Celkem se mi líbí zveřejňování tréninků jak činí např. Vl001 nebo Devče a navíc až Tučňák mě přivedl k tomu, abych si vedl tréninkový deník a nějaké časy a vzdálenosti si vůbec zapisoval. Začal jsem s tím nedávno, ale myslím, že to určitě má význam. No tak uvidíme. Předem upozorňuji, že poslední dobou nějak neběhám, ale polepším se. Takže v nejbližší době tu taky budu uveřejňovat co jsem naplaval, ujel a naběhal. Tak zatím, hodně štěstí.

Žádné komentáře: