2.9.07

Nevydařený konec srpna

Zdravím všechny čtenáře blogu. Krátce jsem se odmlčel vzhledem k tomu, že po triatlonu v Karlových Varech, který už okomentoval Koyama i Vefiš se nic sportovně podstatného nedělo. Chystal jsem se, že si udělám radost a pojedu na Pilmana, ale bohužel jsem se ve službě zranil a tak nemožným způsobem, že je to směšné. Zkrátka jsem přijel autem z oběda a při vystupování z auta jsem došlápl na obrubník, noha mi sjela a v levém koleni se ozvala ostrá bolest. Nepřikládal jsem tomu zvláštní význam, ale bolest se během dne ozývala čím dál více až jsem koleno s problémy sotva trochu ohnul. Takže to skončilo tím, že jsem se objednal k ortopedovi a začal jsem baštit Diclofenac a koleno si mažu. Bohužel se na mě projevují vedlejší účinky tohoto léku a jsem totálně, ale skutečně velice unavený. Mohl bych spát absolutně pořád, už abych to dobral. V současné době už koleno nebolí, ale zatím ho nehodlám dráždit. No tak aspoň chodím do posilovny a už to vidím spíš na zimní přípravu. Týdení přehledy nemělo smysl uveřejňovat, neboť by se tam objevovala 5 x v týdnu posilovna. Tento týden se chystám na přechod hřebene Nízkých Tater, tak doufám, že mě koleno nezradí. Ale je pravdou, že s ohledem na stav výborného běžce a bloggera Mounta, viz. O bolesti jsem na tom výborně. Tímto mu přeji hodně úspěchů při boji s touto nemocí. Jinak je mi moc líto, že nebudu v Praze v době kdy bude noční desítka a také první IM v Praze, tedy Bigman, obou akci jsem se chtěl zúčastnit minimálně jako divák a fotograf, ale nedá se nic dělat, ale určitě to zvládnete dobře i bez mé přítomnosti :-))

S přicházejím podzimem a ochlazením přeji Vám všem hodně zdraví a sportovních úspěchů.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Tak se koukej dát rychle dohromady, ať dáš ještě letos nějaký běžecký závod, při kterém nebudeš spát. ;o)