5.5.08

Pardubická devítka

Zdravím Vás. Minulý týden se mi podařilo dostat se opět na závody a to dokonce pracovně. Byl jsem vyslán abych reprezentoval barvy zaměstnavatele. Jako nováček na současném pracovišti jsem to nemohl odmítnout a vlastně mi to vůbec nevadilo. Bylo mi poskytnuto vozidlo a k tomu ještě dva sportující kolegové, oba Petrové - sportovci, kteří chtějí porovnat svoji fyzičku s ostatními. Takže hurá z Chomutova do Pardubic na Pardubickou devítku (9,6 km), která je součástí Mizuno running cup. A právě součastí tohoto závodu byl i přebor Policie a to jak republikové tak městské. Kde se flákal Vefiš to tedy nechápu, konečně mohl ukázat co v něm je, ale šetří se na Jirkovský crossmaraton. Hurá konečně porovnání se sobě rovnými. Cesta do Pardubic byla dost vyčerpávající včetně objížděk a kolon v Praze, ale dorazili jsme včas a zaregistrovali se. Překvapivě jsme byly toužebně očekáváni a dokonce měli při prezentaci přednost, jééje to bylo řečí :-)). Dostal jsem krásné tričko Mizuno, ale nebylo funkční a tak pěkné, jako to co dostal VlOO1. Beru si samozřejmě tepák, ale při startu v euforii zapomínám zapnout stopky, takže tepy dobrý, čas unknown. Nejdřív jsem se chtěl tak nějak šetřit ale rozběhl jsem to hned na 165 a tak nějak jsem to držel už pořád, tedy někdy až 170. Běželo se příjemných 6 kol, která částečně vedla přes centrum a částečně přes park - tam to bylo fajn. V rámci soustředění jsem již po pátém kole chtěl končit a měl jsem to krásně rozběhnutné, ale pořadatelé mě okamžitě vyslali do dalšího kola, bohužel nějakou tu vteřinku jsem ztratil. V posledním kole se snažím mohutně finišovat, ale přiznám se, že se mi dech už skutečně krátil. Nakonce dobíhám v čase 42:53. Celkově 109. v kategorii Policie 35 mám 11 místo a v kategorii Policie celkově mám 17 místo. Tenhle závod mě zajímá, příští rok byl se chtěl umístit do 5 místa. Rozhodně na to potrénuji. Výsledky zde.

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Báječně rovnoměrný tempo. Ty jsi jako stroj! Předpokládám, že těch pár vteřinek v posledním kole je způsobeno právě zaváháním v náběhu z pátého do šestého...

Vl001 řekl(a)...

Jezdit na závody vlastně pracovně, to dělají profíci. Policie by měla zavést i přebor v ironmanu, ať máte motivaci do přípravy:-)

3COP řekl(a)...

to koyama: Yees, i am robo3cop.

3COP řekl(a)...

to vl001: no trošku jsi mě inspiroval, koukal jsem na to, že půl maraton v Pardubicích byl i nominace na policejní mistrovství Evropy v maratonu, že by výzva.
Hasiči mají Firemana, tak asi taky něco zavedu, ale různých vícebojů u policie pár máme

Vefis řekl(a)...

S tímto robůtkem dosti běhám, ale někdy mívá také poruchy. Nebudu komentovat on ví :-). Neboj Lasky tu básničku sem nenapíšu :-)......