11.7.07

týden 25.06. - 01.07.2007

Uau, tak s tím přehledem jsem se nějak zpozdil, navíc to není moc slavné, ale má to svůj důvod, protože jsem se připravoval na dalekou cyklistickou cestu. Vyhodnocení na mě z deníku nekouká nijak závratně.

PO - nic
ÚT - běh 55 min. běžel jsem s Tučňákem a docela jsme do toho dupali, T. na to dokonce napsal oslavný článeček na blogu viz. http://tucnak.blogspot.com/2007/06/veern-rychlci.html
ST - nic
ČT - běh 55 min.
- nic
SO - práce celý den i noc
NE - 70 km na kole, počátek cyklovýletu, ale vydá to na samostatný článek

Ono se to nezdá, ale jak si člověk vede ten tréninkový deník, tak teprve po jeho vyhodnocení vidí, jak je to někdy slabé. No nic týden jsem pojal regeneračně, ale rozhodně si přečtěte můj další příspěvek. Hodně štěstí v životě všem.

Žádné komentáře: