8.8.07

týden 30.07. - 05.08.2007

Ahoj, tento týden byl celkem fajn, ale bohužel jsem nejel na žádný závod a trošku mě to mrzí, ale snad to změním.

PO - běh okolo Hostivařské přehrady - 9 km

ÚT - opět běhám okolo Hostivařské přehrady, poslední dobou je to můj oblíbený okruh - 9 km, 52 min, takže žádná divočina, průměr 5:46

ST - služba, takže nic


ČT - kolegu Martina z práce, jsem fakt dost vyhecoval a to tak, že si z Mostu přivezl kolo a vyrazili jsme společně, kolo má starší, ale pěkné, když jsem viděl vzadu ty jeho převody, tak jsem nechápal, to co já mám uprostřed má on jako největší kolečko do kopců, raději jsem ty zuby nepočítal, taky se mi do těch kopců jelo o poznání lépe, ale byla to jeho první jízda, stíhal mě a ani se moc netrápil, takže za chvilku budu já stíhat jeho, já najedu 47 km, Martin o dost víc, má to ke mě daleko, potom navrhuje, že si jdeme ještě zaplavat, souhlasím a vyrážíme, bohužel bazén na Zeleném pruhu je přes prázdniny zavřený a tak jedeme do Podolí, parkuji kousek od Triexpertu tak se tam jdeme mrknout, mají spoustu krásných věcí
- co se týče bazénu v Podolí tak ten opravdu nemám rád, v šatnách to smrdí, samozřejmě si vybíráme asi to nejhorší místo, ani šatna ve fabrice kde jsem dělával takhle nesmrděla, raději odcházíme na druhý konec šatny, sprchy ty mě opravdu nebaví, nevím zda je to fakt, ale mám pocit, že těch několik obtloustlíků co zde posedávají jsou zřejmě gayové (nemám nic vůči nim) ale tihle očividně sedí a mají radost, že mohou čumět - nechci být zaujatý, ale tohle jsem zatím jinde nezažil, v bazénu je celkem narváno, do dráhy pro plavce si vlezu až po 15 minutách, jsou tam jen 2, takže v pohodě, dám 1 km a pak jdeme do sauny, při odchodu z bazénu potkáváme baleťáka Harapese

- služba

SO - ráno jsem totálně unavený, doplácám se domů a odpočívám (později mi došlo, že jsem dost dehydrovaný, protože během služby 24 hod. jsem vypil pouze 1,5 litru vody, zato jsem si dal kávu), po obědě vyrážíme se ženou do ZOO, je to tam super, ale narváno, spoustu času trávíme u tučňáků a lemurů, skutečně rozkošná zvířátka, pavilón goril je totálně obsazen a tak jsme miláčka národa Moju neviděli, zato jsem ti to užil při krmení domácího zvířectva, zejména mě zaujali kozy, viz. foto, až během procházky po ZOO dopňuji tekutiny, ale to proto, že už mě bolí hlava



NE - přivstal jsem si a vyrážím rychle na kolo, venku je krásně a potkávám spoustu cyklistů, 50km v průměru 28,9 km/h, odpo výborný oběd ve slovenské restauraci kterou mi nedávno ukázal Tučňák s Kekem http://www.hotelpauliny.cz/ - dávám si stylově halušky, v podvečer mám, zřejmě díky obědu, sílu na běhání, takže jdu a snažím se - 11 km v průměru 4:55

Žádné komentáře: