31.7.07

týden 23.-29.07.2007

  • PO - tak to byl asi nejsportovnější týden celého týdne, rozhodnul jsem se jít běhat hned po ránu, ale byl jsem nějaký vyčerpaný, běhat bez snídaně jen tak na čaj asi není to pravé ořechové, takže dám 4 km zamířím zpět k domovu, ale večer mě vyláká T. nebo já jeho? - no to je jedno, společně s T. kolem Hostivařské přehrady 8,5 km

  • ÚT - služba

  • ST - pěkné počasí, neví vedro, stíhají mě nějaké dvě dámy a brebentí o technice došlapu a když už jim mizím, tak zaslechnu něco o běhej.com, nechápu proč si nepovídají o mě, právě jsem jim to předvedl v reálu, tak příště - 10 km

  • ČT - služba

  • - balím běhací nádobíčko a vyrážím směr Kadaň, večer se však necítím ve své kůži, ty změny teplot se mnou docela mávají, volám Vefišovi, že půjdeme běhat až druhý den

  • SO - takže to běhání s Vefišem odvolávám, fakt se mi v krku něco líhne, zajdu jen do posilovny

  • NE - rozhýbávám tělo po posilce, pondělí bude ještě výživnější, asi na mě fakt něco leze

Tak to je zase docela slabota, ale nechci to drtit, když se necítím fajn, jak se znám, tak mi to pak skočí na průdušky a já chci být 19.8. O.K. na triatlon do Karlových Varů. Klidně mi napiště vaše příspěvky, jak to řešíte s vyživovými doplňky, já baštím multivitamín a Echinaceu s vitamínem C, snad to pomáhá. Možná bych mohl přihodit i nějaké aminokyseliny. Tak zatím ahoj a přeji všem hodně štěstí.

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Mě na tohle zabírá Pini Sibirica - olej ze sibiřské jedle bělokoré. Jako prevence je to úplně super a když už na mě něco leze, tak to taky zabíralo celkem rychle. Více o tom třeba tady: http://www.celostnimedicina.cz/olej-ze-sibirske-jedle-belokore.htm

Jo a kupuju tuhle: http://www.pharmaactiv.cz/cz/produkt.php?id=3

Tak se koukej dát dohromady, protože jestli se přihlásím na TT do KV taky, tak nechci, aby mě tam smáznul nějakej marod. ;-)

Vefis řekl(a)...

Lasky já beru každý den preventivně tohle:

- zinkosel
- pangamin
- hořčík

Když na mě něco leze, tak si koupím kořen zázvoru, oloupu ho a nakrájím na kolečka, povařím ho ve vodě asi 5 minut. Necháš to trochu vychladnout a dáš do toho med a citron. Popíjíš teplé. Budeš čučet, jaké to má účinky.
Když je to něco horšího, tak to řeším horkým coldrexem.

Tak se uzdrav čoveče. Aby jsi se pak nevymlouval až uvidíš moje záda v KV,že jsi byl nachcípanej :-).


To Koyama : tož na co čekáš se přihlaš. Ty všestranný borče ;-)

Anonymní řekl(a)...

to vefis: Jak jsem řekl, počkám, jak dopadnu po desetiboji. Když dobře, tak ač nepřipraven, půjdu do toho.